Tuesday, April 2, 2013

تاریخ پی آری

یه رفیق دارم تاریخ اش نه به میلادیه نه به شمسی یا به قول بروبکس کوروش کبیر به خورشیدی و نه حتی به قمری. تاریخ این رفیقمون به "پی آری" هست. یعنی چی؟ یعنی اینکه مبدا تمام اتفاقات براش بر اساس زمان اومدن کارت اقامت دائمش یا به قول خود کانادایی ها "پرمننت رزیدنسی"ش هس
اون روز بهش می گم یکی از بچه ها می گه برنامه بزاریم نیمه جون بریم کمپینگ. در جوابم می گه تا اون تاریخ حتما مدیکال من اومده.  آخه سید بدون مدیکال نمی شه رفت کمپ؟ الانم لابد از نظر تاریخی در دوارن پیش از میلاد پی آر بسر می بره
تازه چند ماهه واسه پی آر اقدام کرده هروقت منو می بینه می گه نمی دونم چرا هیچ خبری از پی آرم نشده. اونم به منی که نزدیک سه ساله اقدام کردم و اداره مهاجرت دولت فخیمه کانادا پرونده بنده رو به تخم چپش هم حساب نمی کنه. وقتی اینا رو می گه دوس دارم جف پا برم تو صورت خودش و جیسون کنی 
اینم یک نمونه کارت پی آر هست که واسه بدست آوردنش صد جور نذر و نیاز کردم


No comments:

Post a Comment