Sunday, April 7, 2013

I don't wear bikini

امسال به مناسب عید نوروز و "پرشین نیو یر" نزدیک 20 دلار پای باقلوا پول دادم تا به همکاران نشون بدم ایران فقط اون چیزی که تو سینما و اخبار می بینن و می شنون نیست. در همین راستا، دو عدد ویدیوی باحال در مورد نوروز و فلسفۀ هفت سین تو  یوتیوب پیدا کردم تا در صورت لزوم و در موقع مناسب برای همکاران کانادایی ایمیل بزنم  و اونا با دیدن قدمت نوروز و تاریخ ایران کف بُر بشن. البته خدا خدا می کردم که به ویدیوهای کناریش توجهی نکنن چون همش در راستای همون اخبار مذکور بود
خلاصه، روز 20 مارچ همچین فاتحانه و با یک ساعت تاخیر البته از پیش اجازه گرفته شده با ظرفی پر از باقلوا وارد شرکت شدم و پس از اینکه با سوال "وات ایز دَت؟" مواجه شدم،  در مورد نوروز و اول بهار و "پرشین نیو یر" کلی افاضات نمودم و گفتم این هم " پرشین استایل باکلاوا" هست. اون ها هم خیلی خوشحال و با سرعت نزدیک به نور ته ظرف باقلوا رو در آوردن و کلی هم تعریف کردن که چه خوبه که مثل باقلوا عربی ها خورد نمی شه و بنده نیز با نهایت غرور ملی ام می گفتم: یس، دیس ایز پرشین استایل
این گذشت تا اینکه هفتۀ پیش بانو برای مراسم نوروز دانشگاه شون اندازه یه هیات شله زرد درست کرده بود و ما هرچه خوردیم و مهمون دعوت کردیم این شله زردها تموم نمی شدن. اینجا بود که من فکری به ذهنم رسید: اینکه شله زردها رو ببرم سر کار و به فاصلۀ کمتر از دو هفته دومین برد سه امتیازی رو برای ایران به ارمغان بیارم
اینطوری بود که دوشنبۀ هفتۀ پیش با یه طغار شله زرد قدم در شرکت گذاشتم و گفتم : ایت از پرشین استایل رایس پودینگ ویت سفرون اند فلاور جوس. گفتم الانه که در ایکی ثانیه ته شله زرد رو دربیارن. در طول روز هم هی از تو آزمایشگاه سرک می کشیدم ولی محتویات ظرف شله زرد چندان تکون نمی خورد
خلاصه آخر وقت که شد دیدم بازی رو در خانۀ حریف بدجور باختیم و بهتره برم و ظرف شله زرد رو یواشکی بردارم. ولی وقتی سعی می کردم خیلی بی تفاوت  سمت ظرف شله زرد برم، یکی از همکارا که از این کانادایی گنده هاست برگشت گفت " "آی لاو ایت دود! لیدیز دیدنت ایت رایس بات آی دو نات ویر بیکینی
پی نوشت: می خواستم واسه این پست عکس یه خانوم با بیکینی بزارم ولی همشون خیلی سکسی بودن، بی خیال شدم




No comments:

Post a Comment