Thursday, April 4, 2013

آدم، سگ، سنجاب

دیروز که داشتم از شرکت می اومدم خونه، دیدم یه خانومه با کالسکه بچه یهو پرید تو خیابون و از جاییکه خط کشی عابر پیاده نداشت، عرض خیابونو رد کرد. پیش خودم گفتم عجب کار خطرناکی کرد. یاد حرف یکی از دوستام افتادم که می گفت اگه با کالسکه بچه رفتار خطرناک تو خیابون داشته باشی ممکنه  بچه رو ازت بگیرن
امروز دوباره همون خانوم رو با کالسکه دیدم . چون پشت چراغ قرمز بودم بیشتر دقت کردم و متوجه شدم تو کالسکه یدونه از این 
سگ کوچولو هاست نه بچه. حالا نمی دونم قانونی در مورد سگ های در معرض خطر در خیابان هم وجود داره یا نه
هوا داره یواش یواش خوب می شه و همه جک و جونورا زدن بیرون. امروز یه سنجاب یهو بی هوا پرید جلو ماشین. شانس آوردم به موقع دیدمش و نرفت زیر ماشین. تا مدت ها قلبم داشت تند تند می زد و داشتم فکر می کردم اگه به یه آدم می زدم چه حالی پیدا می کردم

No comments:

Post a Comment